عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر: حوزه سلامت استان در مبارزه با کرونا کارنامه درخشانی دارد/ گزارش تصویری

سردار علی رزمجو در نشست صمیمی با هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تلاش‌های ایثارگرانه مدافعان سلامت استان بوشهر در شرایط بسیار سخت نبرد با کرونا که موجب نجات جان بیماران شد را ارج می‌نهیم.
سردار رزمجو با ابراز قدردانی از تلاش‌های تیم مدیریت قبلی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و تبریک به مناسبت انتصاب تیم جدید افزود: حضور نیروهای جوان انقلابی و توانمند جدید که با تفکری بسیجی و انقلابی سکان‌دار حوزه سلامت برای خدمت به مردم شدند را غنیمت می‌شماریم.
وی ادامه داد: تیم مدیریتی جدید به سبب سابقه‌ای که در ارائه خدمات به مردم محروم در قالب اردوهای جهادی و بسیج جامعه پزشکی دارند با درد و رنج مردم مانوس‌تر هستند.
سردار رزمجو تصریح کرد: این حضور در عرصه مدیریتی برای کادر جدید فرصتی مغتنم برای ارائه خدمت خالصانه به مردم است که باید قدردان آن بود.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) عنوان داشت: وحدت رویه و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و سپاه زمینه‌ساز احیای عدالت در اجرای خدمات به مردم است که استمرار آن نیازمند همکاری دوجانبه است.
سردار رزمجو در بخش پایانی سخنان خود در این نشست صمیمی گفت: آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با حوزه سلامت استان بوشهر اعلام می‌داریم و برای ایجاد رضایتمندی مردم از خدمات حوزه سلامت خود را از دانشگاه علوم پزشکی جدا نمی‌دانیم.

همراهی مدافعان وطن با مدافعان سلامت در ایام کرونا آیینه تمام نمای رسالت سپاه در خدمت به مردم بود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با ابراز خرسندی از تشکیل این نشست صمیمی گفت: همراهی، پشتیبانی و امداد مدافعان وطن با مدافعان سلامت در ایام کرونا آینه تمام نمایی از رسالت سپاه در خدمت به مردم بود.
دکتر حسن ملکی زاده گفت: شاخص‌های انتخاب معاونین و مدیران دانشگاه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و بر اساس تخصص، تعهد و توانمندی افراد با تفکر ولایی و انگیزه کار جهادی صورت گرفته و  البته در ادامه نیز سایر تغییرات بدنه مدیریتی چنین خواهد بود.
وی بابیان اینکه تفکر ولایی و بسیجی حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی شده است افزود: دانشگاه را مانند قرارگاهی می‌دانیم که باید در عرصه خدمت، پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی و پرچم ولایت را تا رسیدن به دست صاحب اصلی خود برافراشته نگه دارد.
دکتر ملکی زاده تصریح کرد: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اعتقاد به کار و تلاش جهادی برای ارتقاء زیرساخت‌های حوزه سلامت و همچنین افزایش میزان رضایتمندی مردم رسالت خود را سنگین‌تر از قبل می‌داند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: حضور بسیج و سپاه در کنار مدافعان سلامت در عرصه‌های مختلف بهداشت و درمان بسیار ارزشمند است و قدردان این حضور هستیم.
نشست صمیمی فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر با هیات رئیسه جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.
انتهای پیام/ م.پ-۱۰۲۵