تقدیر وزیر بهداشت درمان و اموزش پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد
به گزارش وب دا، دکتر سید حسن هاشمی در این نامه به دکتر دارابی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اورده است: تامین و بهبود سلامت مادران و نوزادان این مرز و بوم و گام برداشتن در مسیر ارتقای شاخص های سلامت مرتبط با سلامت خانواده نمایانگر تلاش جمعی سیاست گذاران، برنامه ریزان و مجریان دلسوز عرصه سلامت است.
تلاش خستگی ناپذیر حضرتعالی، مسئولان دانشگاه و همکاران گروه مامایی در ارتقای کیفی خدمات اموزشی، درمانی و بهداشتی و حفاظت از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت به ویژه در ترویج زایمان طبیعی که سبب حفظ و افزایش سطح سلامت مادران، کودکان و در نهایت جامعه می شود قابل تقدیر است.
{jcomments on}