عمومی | دانشگاه قرآن و حدیث

پیکر آیت الله ری شهری(ره) در جوار مولایش، حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت

وداع مردم ولایتمدار ری و تهران با یار امین و شجاع انقلاب اسلامی





پیکر عالم ربانی، یار امین و شجاع انقلاب اسلامی، آیت الله محمد محمدی ری شهری(ره)، عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز بر دستان مردم ولایتمدار شهرستان ری و تهران، خادمین آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع)، شاگردان و دوستداران آن عالم فرزانه تشییع شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه قرآن و حدیث، مردم ولایتمدار و مسئولان کشوری و لشگری و تولیت های اعتاب مقدس در ایران و عراق و دوستداران آن استاد فرزانه و مجاهد انقلابی به پاس سال ها مجاهدت علمی،عملی، سیاسی در عرصه های مختلف و همچنین خدمت خالصانه در بارگاه نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این آستان حضور یافتند و در فراق این یار دیرین امام و رهبری اشک ماتم ریختند.

این بارگاه ملکوتی مملو از عزادارانی بود که با ذکر لا اله الا الله، محمد رسول الله، علی ولی الله و یا حسین در دقایق پایانی وداع با «کلینی زمان» و خادم حضرت سیدالکریم(ع)، پیکر مطهرش را از میدان اصلی شهرری به سمت حرم مطهر تشییع و آن عالم برجسته را به سمت خانه ابدیش بدرقه کردند.

در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری بر پیکر آن عالم مجاهد اقامه نماز نمود و پیکر تولیت فقید آستان مقدس، گرد ضرایح مطهر طواف داده شد و سرانجام پیکر آن استاد فرزانه در جوار مولای کریمش، حضرت عبدالعظیم(ع) آرام گرفت.

گفتنی است، ویژه برنامه یادبود مرحوم آیت الله محمدی ری شهری(ره) امروز از ساعت ۱۵ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در مصلای امام علی(ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.