عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به مناسبت فرارسیدن روز جهانی بهداشت

دکتر شیبانی، ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات هم وطنان در این پیام خدمات ارزنده همکاران حوزه بهداشت در کنترل بیماری کرونا را ارج نهاد و گفت: بی شک زحمات فداکارانه و تلاش جهادی همکاران حوزه بهداشت در پیشگیری و مقابله با کووید ‌‏-۱۹ در جبهه سلامت ستودنی است.

به گزارش مدیریت روابط عمومی دانشگاه در پیام دکتر شیبانی آمده است: هرساله ۷آوریل مصادف با ۱۸فروردین به عنوان روزجهانی بهداشت از طرف سازمان جهانی بهداشت (who) با شعاری خاص به مردم جهان تبریک گفته می شود تا راه پر پیچ و خم بهداشت و درمان را به همگان یادآوری کند.

وی با اشاره به شعار  سال ۲۰۲۲ به عنوان "سیاره ما، سلامت ما" گفت: بی شک روز جهانی بهداشت فرصت مغتنمی است تا بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها و دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخگویی به هنگام و شایسته به مردم ، در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با هم در مسیر تحقق سلامت مردم گام برداریم.

وی یادآور شد: تلاشگران عرصه بهداشت همچون سربازان گمنام بدون هیچ چشم داشتی به صورت جهادگونه در جهت کنترل این بیماری و ارتقای سطح سلامت همنوعان خود تلاش کرده و تا ریشه کنی کامل این بیماری و ویروس از حرکت بازنخواهند ایستاد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن عرض تبریک روز جهانی بهداشت به همه خادمان و والیان سازمان ها و مراکز بهداشتی فعال در سراسر جهان بویژه تمامی معاونان، اعضای هیئت علمی، متخصصان، پزشکان، پرستاران، کارشناسان، بهورزان، کارآموزان و کارورزان و...در مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان های شاهرود ومیامی؛ توفیق روز افزون، جاری شدن جویبار رحمت و مغفرت الهی در زندگی را برای تمامی این والامقامان خواستارم.

دکتر حسین شیبانی
رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود