عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود

برگزاری جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری

در این جلسه دکتر شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود باتفاق مهندس فریدچاووشی سرپرست مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه حضور داشتند.

دکتر شیبانی رئیس دانشگاه، گزارش جامعی از روند میزان اعتبارات تخصیص یافته و جذب شده در پروژه های عمرانی مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان ارائه نمود.

رئیس دانشگاه از اختصاص ۲هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه عمرانی، دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از محل سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و تصریح کرد: با تخصیص  و جذب اعتبارات کامل سفر، انشالله شاهد شد و تحول خوبی در حوزه بهداشت و درمان در شرق استان خواهیم بود.

دکتر شیبانی با اشاره به اهمیت اجرایی سازی مصوبات و انتظار مردم از دولت در حوزه بهداشت و درمان تاکید نمودند که، تکمیل مراکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت، تکمیل بلوک زایمانی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی بهار، توسعه فضای فیزیکی و تکمیل مرکز جامع سرطان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسین (ع)، تکمیل بیمارستان ۳۲ تختخوابی میامی و احداث کلینیک تخصصی دندانپزشکی آیت‌الله شاهرودی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است و در تحقق مصوبات ابلاغی اهتمام ویژه ای وجود دارد.