عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: خیرین، بنیان‌گذاران توسعه و ارتقاء حوزه سلامت دیلم هستند/ گزارش تصویری

دکتر احمد یزدان‌پناه در حاشیه نشست بازدید نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم از بیمارستان بقیه‌الله گفت: بدون همت والای خیرین شهرستان دیلم، ارائه خدمات حوزه سلامت به مردم امکان‌پذیر نیست.
دکتر یزدان‌پناه با ابراز قدردانی از حمایت ویژه امام‌جمعه دیلم از مدافعان سلامت افزود: درک صحیح مسئولان شهرستان دیلم و به‌ویژه نگاه تخصصی آنان برای ارتقاء زیرساخت‌های درمانی در شهرستان دیلم ستودنی است.
وی با اشاره به تامین تجهیزات پیشرفته و استاندارد توسط خیرین سلامت در شهرستان دیلم عنوان داشت: آنچه در توان خیرین شهرستان دیلم است با جدیت و با نهایت کیفیت در حال انجام است از طرفی موضوع اعتمادسازی مردم نسبت به خدمات بیمارستان بقیه‌الله نیازمند کار جهادی است.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تمجید دوباره از همت خیرین شهرستان دیلم تصریح کرد: درب‌ معاونت درمان دانشگاه به روی خیرین باز است و از تلاش‌های ایشان برای ارتقاء زیرساخت‌های حوزه سلامت به شکل ویژه حمایت خواهد شد.
دکتر یزدان‌پناه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حمایت‌های دلسوزانه نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تیم مدیریت قبلی و فعلی دانشگاه و ارائه نظرات دقیق و کارشناسی همواره مایه دلگرمی است.
وی با برشمردن اهداف ترسیم‌شده در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقاء سطح خدمات افزود: به‌منظور ساماندهی و ریل‌گذاری و همچنین مدیریت صحیح اقتصادی برای ایجاد عدالت در دسترسی خدمات برنامه جامع درمان استان بوشهر در دست تدوین است.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان ساخت: با تشکیل کارگروه تخصصی، نیازهای حوزه سلامت اولویت‌بندی شده و زمینه برای فعالیت خیرین نیز هموارتر خواهد شد.
نشست سرپرست و مدیران معاونت درمان و مدیران بیمارستان بقیه‌الله دیلم با نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با حضور خیرین شهرستان دیلم برگزار شد.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵