عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

توجه ویژه به حوزه دانش بنیان و اشتغال زایی

در دیدار نوروزی رییس دانشگاه با خانواده ایران مطرح شد:
توجه ویژه به حوزه دانش بنیان و اشتغال زایی

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در دیدار نوروزی با اساتید و کارکنان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱  بر بحث تولید ، اشتغال زایی و توجه ویژه به حوزه دانش بنیان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران: دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در دیدار نوروزی با اعضای دانشگاه ۱۴۰۱ ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان از زحمات پرسنل تقدیر و عنوان کرد: امیدوارم در سال جاری با وجود اینکه تمام محدودیتها بتوانیم با همدلی و همکاری حداکثر بهره را از شرایط جدید داشته باشیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان ( سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) بیان کرد: یکی از جایگاه های دانشگاه های علوم پزشکی این است که نقش خود را در مسیر تحقق این شعار اجرا کنند.
دکتر پازوکی تصریح کرد: امید است تمامی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه توجه بیشتری به حوزه دانش بنیان و کارآفرینی داشته باشند تا بتوان از این فرصت برای رشد و تعالی دانشگاه بهره برداری کرد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمود عیسوی ؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه خاطر نشان کرد: گذشت زمان و تحویل سال جدید موقعی مزیت دارد که باعث تحول و رشد در انسانها شود.
دکتر عیسوی افزود: دگرگونی سالها زمانی ارزشمند است که اثرمعرفتی به همراه داشته باشد و سبب افزایش توانمندی در افراد شود.
گفتنی است مراسم دیدار نوروزی هیئت رئیسه با اساتید و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی ایران در روز دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در طبقه هفتم ستاد مرکزی برگزار شد.

پایان مطلب//
مرضیه ره نورد
عکس: مجید گرامی