عمومی | دانشگاه شهرکرد

اطلاعیه مهم در خصوص حضوری شدن کلاس های درس دانشگاه شهرکرد


بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک حلول سال جدید و تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان خدمت اساتید و دانشجویان عزیز دانشگاه شهرکرد، به اطلاع می رساند بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید مقام عالی وزارت در جلسه روسای دانشگاه‌ها و نیز بر اساس تصمیم هیئت رئیسه محترم  دانشگاه شهرکرد در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸ مبنی بر لزوم از سر گیری آموزش حضوری، تصمیمات زیر اتخاذ و به اطلاع اساتید و دانشجویان محترم رسانده می شود :

۱ - حضور اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه از روز چهاردهم فروردین به صورت تمام وقت و منظم در دانشگاه الزامی است و برگزاری کلاس های مجازی دروس نظری توسط اساتید محترم باید در محل دانشگاه صورت پذیرد. مسئولیت ‌نظارت بر حسن اجرای این تصمیم بر عهده روسای محترم دانشکده ها است .

۲ - کلیه دروس دوره های تحصیلات تکمیلی از چهاردهم فروردین تا بیستم فروردین ماه به صورت مجازی و از بیستم فروردین ماه به صورت حضوری از سر گرفته خواهد شد و از این تاریخ لینک  دروس مجازی (طبق برنامه زمانبندی زیر) در سامانه آموزش قطع خواهد شد .

۳ - کلیه دروس عملی دوره های کارشناسی دانشکده های مختلف از بیستم فروردین بر اساس برنامه زمانبندی زیر  به صورت حضوری برگزار خواهد شد :

- از بیستم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه جاری کلیه کلاسهای عملی دانشکده های فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاسهای مجازی این دروس در سامانه آموزش قطع خواهد شد .

- از دهم اردیبهشت تا بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری کلیه کلاسهای عملی دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاسهای مجازی مربوطه در سامانه آموزش قطع خواهد شد .

- از سی و یکم اردیبهشت تا یازدهم خردادماه جاری کلیه کلاسهای عملی دانشکده های علوم و دامپزشکی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاسهای مجازی مربوطه در سامانه آموزش قطع خواهد شد .

- کلیه کلاسهای رشته فرش و صنایع دستی دانشکده هنر وعلوم انسانی  فارسان از بیستم فروردین تا هفتم اردیبهشت ماه جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاسهای مجازی در سامانه آموزش قطع خواهد شد .

- کلیه کلاسهای رشته  ارتباط تصویری دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان از هفدهم اردیبهشت تا چهارم خردادماه جاری به صورت حضوری برگزار خواهد شد و در این مدت لینک کلاسهای مجازی در سامانه آموزش قطع خواهد شد .

- در خصوص دروس نظری دوره های کارشناسی نیز کماکان بصورت مجازی برگزار و هرگونه تصمیم در خصوص حضوری شدن برگزاری این دروس متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

بر این اساس نکات زیر تاکید و یادآوری می گردد:

- تزریق سه دوز واکسن برای کلیه دانشجویان در زمانبندی یاد شده الزامی است و ارائه خدمات منوط به ارائه کارت معتبر در این خصوص خواهد بود .

- برنامه ریزی لازم برای خوابگاه و تغذیه در زمان تعیین شده صورت گرفته است (جزئیات از طریق معاونت دانشجویی در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد .

- کلیه دانشجویان عزیز مکلف اند بر اساس برنامه زمانبندی فوق از چهاردهم فروردین تا بیستم فروردین نسبت به ثبت نام خوابگاه و تغذیه اقدام نموده و دانشجویانی که تاکنون نسبت به اخذ کارت دانشجویی اقدام نکرده اند در تاریخ مذکور نسبت به اخذ کارت دانشجویی اقدام نمایند .

- خاطر نشان می شود امتحانات مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در کلیه رشته ها در زمان تعیین شده بصورت حضوری برگزار خواهد شد .

- کلیه جلسه های گروه های اموزشی، شورا های مختلف دانشکده ها و دانشگاه،  جلسه های دفاع پایان نامه و رساله ها به صورت حضوری برگزار می شود .

- هرگونه تغییر در برنامه زمانبندی فوق منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود .

ضمنا حضور کارمندان محترم دانشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان مطابق ماه مبارک رمضان سال‌های قبل از کرونا و از ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود .