عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه خبر داد ارائه بیش از۷۴۱خدمت پزشکی کلینیکی، پاراکلینیکی و اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی شهرستان عسلویه

جاسم زارعی در گفتگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان عسلویه گفت: با توجه به حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در شهرستان عسلویه، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی کشیک خدمات لازم را به شهروندان ارائه می نمایند.
زارعی افزود: در ۱۰ روز نخست نوروز ۱۴۰۱ بیش از ۷۳۵ خدمت به مراجعین ارائه شده که شامل بیش از ۳۹۷ خدمات ویزیت پزشک، مامائی و پرستاری، بیش از ۲۸۹مورد خدمات آزمایشگاهی و بیش از ۲۰ مورد خدمات دندانپزشکی بوده است.
وی ضمن تقدیر از حضور فعال مدافعان  سلامت شهرستان و همکاری صمیمانه خانواده آنها در تعطیلات نوروز اظهار داشت: امیدواریم  در ادامه تعطیلات نوروزی، کمترین مشکل برای شهروندان و مسافرین پیش نیاید و این ایام با سلامتی و خاطره خوش سپری شود.
زارعی تاکید کرد: در میان ازدحام مسافرین نوروزی، رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست و .... باید جدی گرفته شود.
رئیس شبکه بهداست و درمان شهرستان عسلویه اذعان داشت: پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی تاکنون۳۵ ماموریت داشته اند.
زارعی تاکید کرد: متاسفانه در این تعطیلات تاکنون ۲ مورد غرق شدگی در شهرستان رخ داده که متاسفانه یکی از آنان منجر به فوت شده است. مسافرین محترم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی  و توجه به هشدارهای پلیس، علائم شنا ممنوع در سواحل می توانند از بروز حوادث جاده ای و غرق شدگی جلوگیری و سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/ م.ک ۳۰۹۰