عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

متن پیام به شرح ذیل است:
یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایان دوران طولانی دیکتاتوری شاهنشاهی، تبلور مردم سالاری دینی و فراهم شدن مشارکت سیاسی مردم بوده است.
همواره روز دوازدهم فروردین یادآور حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران در تایید تمامی آرمان‌های زیبای انقلاب است که به صحنه آمدند و نقش سرنوشت ساز خود را در تعیین ساختار اداره جامعه ایفا کردند و با انتخاب بزرگ خود در تاریخ پرفراز و نشیب کشور نقطه عطفی را در تاریخ معاصر جهان رقم زدند.
آن روز، تدبیر و دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) و حمایت بیش از ۹۸ درصدی ملت از نظام جمهوری اسلامی، پایه‌گذار سیره‌ای در حکومت‌داری شد که با اتکاء به آرای مردم و زمینه سازی برای چرخش نخبگان در هر انتخابات می‌تواند چالش‌های پیش رو را برطرف سازد و سطح کارآمدی و مشروعیت نظام را هر روز بیشتر کند.
امروز نیز در دهه پنجم از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری شاهد شکوفایی و بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی و همراه با استقلال، آزادی و امنیت و عدالت هستیم.
اینجانب، ضمن تبریک روز ۱۲ فروردین «روز جمهوری اسلامی ایران» به مردم انقلابی وهمیشه در صحنه ایران و جامعه دانشگاهیان به ویژه مدافعان سلامت استان بوشهر، موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ س.م ۱۰۲۱

آخرین اخبار حوزه سلامت را از ما بخواهید