عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

در طرح بسیج سلامت نوروزی در دیلم؛ بیش از ۷۰۰ مرکز تهیه، توزیع، طبخ و فروش مواد غذایی دیلم مورد بازرسی قرار گرفته است

انتقام عزیززاده در گفتوگو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: جهت ایمنی و اطمینان از سلامت مواد غذایی و سلامت مردم و مسافران نوروزی، بازرسان بهداشت محیط شبکه بهداشت دیلم به تشدید بازرسی‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این ایام اقدام کرده‌اند.
وی افزود: در تشدید بازرسی‌ها بیش از ۷۰۰ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شده و ۴۶ مورد اخطاریه صادر و ۵ صنف مواد غذایی که نواقص بهداشتی داشتند به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و همچنین ۴ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی که وضعیت نامناسبی داشتند پلمب گردیده‌اند.
عزیززاده اظهار داشت: تعداد ۱۰ بازدید مشترک با سایر ادارات و دستگاه‌های؛ تعزیرات، اداره صمت، نماینده فرمانداری، شبکه دامپزشکی، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی در این زمینه انجام شده است.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دیلم عنوان کرد: همچنین بازرسان بهداشت محیط در طرح بسیج سلامت نوروزی از محل‌های اسکان مسافران در مدارس، مساجد و پارک‌ها، ساحل و اماکن بین‌راهی بازدید و آموزش‌ها و تذکرات لازم را ارائه می‌دهند و جهت دسترسی مردم به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی نسبت به نمونه‌برداری از آب آشامیدنی و کلر سنجی در این زمینه اقدام می‌نمایند.
انتهای پیام/ م.ب ۳۰۶۰