عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

بازدید نوروزی رییس دانشگاه از دو بیمارستان و مراکز واکسیناسیون



دکتر علیرضا زالی در بازدید نوروزی از بیمارستان لقمان حکیم و اشرفی اصفهانی و دو مرکز واکسیناسیون،روند ارایه خدمات در این مراکز را مورد بررسی قرار داد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، در ادامه بازدیدهای نوروزی، رییس دانشگاه صبح امروز پنجم فرودین ماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه از بیمارستان های لقمان حکیم و اشرفی اصفهانی و مراکز واکسیناسیون لیله القدر و محمدیان بازدید کرد.

دکتر زالی در بازدید از بیمارستان لقمان حکیم از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد وضمن تبریک سال نو به پزشکان، پرستاران و کارکنان از زحمات شبانه روزی کادر درمان و مدافعان سلامت قدردانی کرد.

رییس دانشگاه در ادامه از بیماران بستری عیادت کرد و روند خدمت رسانی به بیماران را مورد بررسی قرار داد.

وی در ادامه از بیمارستان اشرفی اصفهانی نیز بازدید کرد و نحوه خدمت رسانی به بیماران را ارزیابی کرد.

دکتر زالی در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان اشرفی اصفهانی به عیادت از بیماران پرداخت و تلاش های کادر درمان در این بیمارستان را مورد تقدیر قرار داد.

رییس دانشگاه در ادامه این بازدیدها با حضور در مراکز واکسیناسیون لیله القدر و محمدیان ضمن تبریک سال نو به کارکنان این مراکز از زحمات آنان در طی یکسال گذشته و ایام تعطیلات نوروزی قدردانی کرد و روند واکسیناسیون علیه کرونا در این مراکز را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار:۷۷۰۱س.ق