عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه: بیش از ۸ نوع واکسن کرونا در شهرستان گناوه موجود است

عصمت حیدری در مصاحبه با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گناوه بیان داشت: در  حال حاضر واکسن‌های سینوفارم، برکت، آسترازنکا، پاستوکووک، پاستوکووک پلاس، اسپایکوژن، رازی و فخرا در شهرستان گناوه موجود است و به نوبه خود سبد واکسیناسیون کووید ۱۹ شهرستان کامل و متنوع است.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه اظهار داشت: از ۲۹ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، سالن تجمیعی واکسیناسیون حوادث واقع در چهارراه استادیوم عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۲ فعالیت دارد.
وی افزود: همچنین صبح ها مرکز خدمات جامع سلامت سیدالشهدا واقع در چهارراه معلم از ساعت ۸ الی ۱۳ کار واکسیناسیون کووید۱۹ را انجام می دهد.
حیدری بیان داشت: متاسفانه با وجود سبد واکسیناسیون متنوع و افزایش ساعت کاری سالن واکسیناسیون تا پاسی از شب، استقبال مردم از واکسن خصوصا دوز سوم مطلوب نبوده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: تاکنون ۱۶۳۴۸۷ دوز واکسن در شهرستان گناوه تزریق شده است  که ۷۳۲۴۵ دوز نوبت اول، ۶۶۳۰۸ دوز نوبت دوم و ۲۳۹۳۴ دوز نوبت سوم برای بالای ۱۸ بوده است.
حیدری اشاره کرد: در حال حاضر همه گروه های سنی از کودکان بالای ۵ سال تا سالمندان و حتی مادران باردار می‌توانند واکسن کرونا را دریافت کنند. با توجه به اینکه حتی لحظه تحویل سال سالن واکسیناسیون جهت رفاه حال شهروندان باز بود از مردم عزیز گناوه درخواست داریم از این فرصت برای تکمیل واکسیناسیون خود استفاده کنند.
رییس شبکه بهداشت و درمان گناوه تاکید کرد: کاهش موارد ابتلا به کرونا نباید این ذهنیت را ایجاد کند که کرونا تمام شده است. هر گونه سهل انگاری در عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل نزدن ماسک مناسب، عدم رعایت فاصله اجتماعی و حضور در اماکن شلوغ و ... در کنار عدم تکمیل واکسیناسیون می تواند منجر به شروع پیک جدیدی از بیماری کرونا در شهرستان گناوه شود.

انتهای پیام/ ک.آ۳۰۸۰