عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: استان بوشهر با ۶۰ پایگاه فعال اورژانس ۱۱۵ در ایام نوروز به هم وطنان خدمت ارائه می‌کند/ گزارش تصویری

دکتر حسن ملکی زاده در حاشیه بازدید سرزده از شهرستان دشتی اظهار داشت: شهروندان و مسافرین عزیز نوروزی می‌توانند در صورت بروز هرگونه حوادث و سوانح در منازل و جاده با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و از خدمات رایگان و شبانه روزی اورژانس بهره‌مند شوند.
وی باشاره به اینکه با توجه به ورود گردشگران و مسافران در ایام نوروز و تسریع در روند خدمات رسانی ۶ کمپ نوروزی به اورژانس ۱۱۵ اضافه شده است افزود: در ایام سال ۳۴ پایگاه جاده‌ای، ۱۹ پایگاه شهری و یک اورژانس هوایی خدمت به مردم ارائه می‌دهند که در ایام نوروز برای رفاه حال شهروندان و مسافرین نوروزی ۶ کمپ به این تعداد اضافه شده است.

انجام ماموریت کاذب حوادث ترافیکی در شهر خورموج


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این بازدید سرزده یک ماموریت کاذب حوادث ترافیکی را نیز برای آزمودن توان عملیاتی نیروهای اورژانس ۱۱۵ انجام داد.
در این بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، هدایایی را به کادر زحمتکش اورژانس ۱۱۵ به‌عنوان عیدی اهدا کرد.
در این بازدید دکتر حیدر عزیز نژاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، دکتر قاسم برجوئی فرد سرپرست معاونت بهداشتی، دکتر عبدالرحیم دادجو رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر و سید مجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ م.غ ۱۰۲۳