عمومی | دانشگاه صنعتی ارومیه

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت عید نوروز

بسم الله الرحمن الرحیم
فَانظُرْ اِلَی ءَاثََرِ رَحْمَت‌ِ اللَّه‌ِ کَیْف‌َ یُحْی‌ِ الاْرْض‌َ بَعْدَ مَوْتِهَآ اِن‌َّ ذَ َلِکَ لَمُحْی‌ِ الْمَوْتَی‌َ وَ هُوَ عَلَی‌َ کُل‌ِّ شَی‌ْءٍ قَدِیرٌ
«پس به آثار رحمت خدا بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش زنده می‌گرداند. در حقیقت‌، هم اوست که قطعاً زنده کننده مردگان است و اوست که بر هر چیزی تواناست‌» (روم‌، آیه ۵۰)

خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم که لطف فرمود تا حیات و تکاپوی دوباره‌ی روح در کالبد طبیعت را در کنار هم شاهد باشیم. این تکاپو و حرکت در طبیعت نوید بخش حرکت رو به جلو، رشد و عنایت الهی می‌باشد.
تقارن ماه مبارک شعبان و ولادت حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه شریف و ماه صیام و بهار قرآن با بهار طبیعت، این عید باستانی را شیرین‌تر و مبارک‌تر از قبل جلوه‌گر کرده است. با تمام وجود دست نیاز به درگاه آن ذوالجلال و الاکرام بلند کرده و احسن الحال را در سال پیش رو برای خانواده گرامی دانشگاه صنعتی ارومیه خواهانم.
اینجانب بر خود فرض می‌دانم در آستانه تحول طبیعت، از تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر اعضای هیات علمی فرهیخته و نجیب و یاوران علمی فرزانه و صبور و دانشجویان عزیز و پرتلاش دانشگاه صنعتی ارومیه که به رغم همه موانع، مشکلات و محدودیت‌ها، در راستای نیل به اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه در سال ۱۴۰۰، از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. امید است در سال آینده،  ضل عنایت و توفیق الهی و با تمسک به تعالیم روح بخش اسلام و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظله ‌العالی و الهام از مجاهدت‌های شهیدان والامقام میهن اسلامی، در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار علمی کشور عزیزمان گام برداریم، ان شاء الله.

مجتبی مختاریان اصل
سرپرست دانشگاه صنعتی ارومیه