عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال ۱۴۰۱

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان به مناسبت فرارسیدن نوروز و سال ۱۴۰۱

دکتر حسن بختیاری طی پیامی فرارسیدن نوروز باستانی و سال ۱۴۰۱ را تبریک گفت.

پایگاه خبری وبدا_ زنجان، متن پیام دکتر بختیاری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اساتید فرهیخته، معاونین، مدیران و همکاران بزرگوار و دانشجویان عزیز دانشگاه
سلام علیکم؛
بهار، فرصتی برای نو شدن، مجالی برای رویش امید، حرکتی دوباره برای بهتر زیستن، ساختن، آبادکردن و از باشکوه‌ترین جلوه‌های رحمانی است. فصلی نو که طبیعت ردای سرسبزی و شکوفه بر تن می‌کند و همه انسان‌ها را به محبت، مهرورزی، گره‌گشایی، همگرایی و زدودن کینه و کدورت فرا می‌خواند .
بیماری مهلک کرونا در طی ۲ سال گذشته نظام سلامت را به شدت تحت تاثیر و فشار سنگین قرار داد، اما با مجاهدت بی‌نظیر سرمایه های ارزشمند انسانی، فداکاری، مقاومت و استقامت تحسین برانگیز کادر پرتلاس بهداشت، درمان و تیم فنی و پشتیبانی، حماسه ماندگاری را در سطح ملی و بین‌المللی رقم زد.
به فضل و عنایات الهی و در سایه وحدت، همدلی و همت بلند خانواده فهیم و نجیب دانشگاه و مشارکت و همکاری مردم عزیز استان، این بیماری در حال فروکش کردن است و انشاالله با تغییر در  سبک زندگی، کسب و کار و مدیریت، متاثر از کرونا، اصلاح و ارتقای رفتار اجتماعی سلامت محور و دانش و مهارت عمومی به ‌زودی شاهد برپایی باشکوه جشن مهار این بیماری خواهیم بود .
در واپسین لحظات سال ۱۴۰۰، ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه بخاطر یکسال تلاش و مجاهدت صادقانه در راستای سربلندی دانشگاه، کنترل بیماری کرونا و خدمت به مردم شریف استان، فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را تبریک و تهنیت عرض نموده، برای همه شما سروران ارجمند و همکاران محترم، سالی پرخیر و برکت، آرامش و عزت، توام با سلامتی و توفیقات روزافزون آرزو می‌نمایم .

دکتر حسن بختیاری
رییس دانشگاه