تقدیر از کارکنان حوزه بینالملل دانشگاه
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
در آخرین ارزیابی فعالیتهای بینالمللی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۹۹، دانشگاه کردستان بعنوان دانشگاه برتر کشوری در تعاملات علمی و بینالمللی معرفی شد.
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS
مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بصورت سالیانه فعالیتهای علمی بینالمللی دانشگاهها و مراکز پژوهشی را مورد بررسی قرار میدهد. در جدیدترین ارزیابی مرکز همکاریهای علمی و بینالمللی، عملکرد دانشگاهها در سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۳۹۸ بر اساس ۸ شناسه زیر بررسی شده است.
۱- تعداد نشستهای مجازی با اساتید و پژوهشگران بینالمللی (سمینار، کنفرانس، نشست، کلاس درس)
۲- تعداد پروژههای مشترک تحقیقاتی جاری
۳- میزان گرنتهای بینالمللی دریافتی
۴- تعداد دانشجویان بینالملل
۵- تعداد دورههای آموزشی مشترک
۶- تعداد دوره فرصت مطالعاتی به دانشجویان پسادکتری بینالمللی و اعضای هیات علمی خارجی
۷- تعداد مقالات مشترک بر مبنای WOS