عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

دیدارمسئولان با خانواده های گرانقدر دوتن از شهدای والامقام دانش اموخته دانشگاه آزاد اسلامی

مسئولان فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در معیت مسئولان دفتر آیت الله عبادی،بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وسپاه انصار الرضا (ع)خراسان جنوبی با حضور در منزل شهیدان محمدحسین عبداللهی و محمد حسین زنجانی (دانش اموختگان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند )هدایای خانم زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به خانواده های گرانقدر این شهیدان والا مقام تقدیم کردند .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید رضا هاشمی سلام و دعای خیر حضرت آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی را ابلاغ کرد و افزود شهدای گرانقدر در مسیر عزت و سعادت گام برداشتند و امیدواریم خدا به ما هم توفیق بدهد که در مسیر متعالی آنان قدم برداریم .وی افزود این حضور بیانگر آن است که به یاد شهید عزیزتان هستیم.

حجت‌الاسلام حسین واقعی نیز ضمن ابلاغ سلام و احترام ویژه دکتر سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت :چون دکتر هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل شرکت در جشنواره امامت و مهدویت در شهر قم هستند بنده حامل سلام و دعای خیر ایشان هستم. مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت :سربازان واقعی حضرت ولیعصر کسانی هستند که خون پاکشان را در مسیر آن حضرت نثار می کنند وی گفت :فیض عظمای شهادت بالاترین فیض است .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت :ما به نمایندگی از فرزند برومند ایشان سرکار خانم زینب سلیمانی برای عرض ادب و احترام و تقدیم هدایا ایشان خدمت شما رسیده ایم و این دیدار برای ما افتخار است و امیدوار هستیم خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاجی زاده مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سردار دلها با شهادت و نثار خون پاک خود مکتب مقاومت را منسجم تر و مصمم تر ساخت گفت :برای دشمنان ،حاج قاسم شهید خطرناک تر از خود حاج قاسم است .وی ضمن گرامیداشت یاد شهیدان عبداللهی و زنجانی گفت :این شهیدان والا مقام از شمار آزادگانی هستند که برای تعظیم شعائر الهی و برای شرکت در مراسم تشییع سردار دلها عازم شده بودند و در این راه به فیض شهادت نائل آمدند.

در این دیدار دکتر علی ماندگار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی دانشنامه کارشناسی ارشد شهید محمد حسین زنجانی دانشجوی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند را به خانواده گرامی ایشان تقدیم کرد و ازصبر و بصیرت انقلابی همسر و فرزندان این شهید بزرگوار تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است همسر و فرزندان شهیدان محمدحسین عبداللهی و محمد حسین زنجانی با نکوداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز نقل خاطراتی از شهیدان عبداللهی و زنجانی از عنایت سرکار خانم زینب سلیمانی قدردانی کردند همچنین از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و سایر مسئولان و همراهان تشکر و بر استمرار راه شهیدان تاکید کردند.

در این دیدار که به همت معاونت فرهنگی و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی برگزار شده بود سرهنگ پاسداراقبالیان ،و سرهنگ پاسدار حسن علیپور به نمایندگی از سپاه انصارالرضا (ع)،مهندس جواد علیزاده مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی مهندس رحیم آبادی از بنیاد حفظ اثار وارزش های دفاع مقدس ومهندس مطهری فر از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور داشتند.