عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات نتیجه اجرای اصولی برنامه پزشک خانواده است

دکتر قاسم برجوئی‌فرد در نشست تخصصی بررسی عملکرد برنامه پزشک خانواده در استان بوشهر گفت: با اجرای این برنامه و ایجاد عدالت در دسترسی خدمات، سطح رضایتمندی مردم افزایش‌یافته و اعتماد آنان به حوزه سلامت نیز بیشتر شده است.
دکتر برجوئی‌فرد با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های تخصصی و کارشناسی شده در نظام سلامت افزود: نتیجه اجرای هدفمند برنامه‌ها و افزایش رضایتمندی مردم، ارتقا شاخص‌های حوزه سلامت در استان بوشهر بوده است.
وی با نام بردن از برنامه پزشک خانواده به‌عنوان مترقی‌ترین برنامه‌های حوزه سلامت در کشور تصریح کرد: سازمان جهانی بهداشت ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در کشور را مورد تحسین قرار داد.
دکتر برجوئی‌فرد ادامه داد: حفظ و ارتقاء اجرای برنامه‌های پزشک خانواده در استان بوشهر نیازمند برنامه‌ریزی مدون و تعامل ویژه بیمه سلامت با حوزه سلامت است.
وی افزود: اصلاح ساختار صندوق‌های بیمه و شیوه تعامل با خدمات سطح یک ارائه خدمات نظام سلامت، یکی از ارکان اساسی ارتقاء برنامه پزشک خانواده است.
دکتر برجوئی‌فرد تصریح کرد: نوآوری در قراردادها با سازمان‌های بیمه‌گر و نحوه تخصیص منابع مالی زمینه‌ساز افزایش موفقیت‌های برنامه پزشک خانواده شده و از هدر رفت منابع جلوگیری می‌کند.
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: پیگیر حل اصولی مشکلات همکاران پرتلاش خود و جلب رضایت حداکثری مردم خونگرم استان هستیم و تلاش خود را به کار می‌بریم در حد توان و بدون لطمه به نحوه ارائه خدمت برنامه‌های پزشک خانواده باهمت همکاران خود به شکل مطلوب اجرایی نماییم.

انتهای پیام/ م.پ-۱۰۲۵