عمومی | دانشگاه پیام نور واحد مراغه

قابل توجه متقاضیان تحصیل در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور؛

.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به درخواست تعداد زیادی از متقاضیان محترم تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر نوبت بیست و دوم دانشگاه پیام نور تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی، محسن حیدری گفت: پیرو اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم)،  به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا ۲۵ اسفندماه برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، مجدد امکان ثبت نام از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برای این عزیزان در سایت سنجش فراهم گردیده است.
وی افزود: متقاضیان می توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور نمایند.
وی یادآور شد: آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.