عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر زالی: روابط عمومی کانون موثق انتقال اطلاعات در دانشگاه است



رییس دانشگاه مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه را کانون موثق انتقال اخبار و اطلاعات برشمرد و گفت: شما شکارچیان مبرز اطلاعات، اخبار و رویدادها و  دیده وران امین دانشگاه هستید.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ، در نشست پایان سال رییس دانشگاه با مسئولان‌ روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه که در تالار ابن سینا دانشکده پزشکی برگزار شد، دکتر زالی ضمن تقدیر از زحمات مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه در یکسال گذشته پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

وی با اشاره به نقش موثر مجموعه  روابط عمومی دانشگاه پس از شیوع کرونا گفت: روابط عمو‌می ستاد دانشگاه و واحدهای تابعه در پاندمی کرونا نقش موثری ایفا کرد و علاوه بر وظیفه اصلی خویش در کسوت روابط عمومی ستاد کرونای استان تهران نیز به ایفای نقش پرداخت.

وی با اشاره به نقش پررنگ روابط عمومی ستاد و واحدهای تابعه دانشگاه در حوزه اطلاع رسانی و اگاهی بخشی در دوران کرونا گفت: شما عزیزان عناصر ارتباطی و اطلاع رسانی در راستای افزایش سطح آگاهی مردم در حوزه کرونا بودید.

دکتر زالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین افزود: یکی از عناصر پیشقراول در عرصه جهاد تبیین شما افسران روابط عمومی دانشگاه هستید و بخش زیادی از این جهاد با رسالت شما در روابط عمومی عجین‌ است .

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: جهاد تبیین به تلاش و فرهنگ و دانش و مهارتهای ما برمی گردد و احصای دستاوردها و پیشگیری برخی از چالشها که در سایه این جهاد حاصل می شود با حوزه روابط عمومی هماهنگی دارد.

رییس دانشگاه در ادامه بر ضرورت تدوین یک بسته در حوزه جهاد تبیینی در روابط عمومی دانشگاه و حوزه سلامت تاکید کرد.

وی روابط عمومی دانشگاه را دیده وران امین دانشگاه برشمرد و گفت: انتظار ما این است که در سطوح مختلف کانونهای دیده بانی دانشگاه باشید و اطلاعات دقیق را به مسئولان دانشگاه ارسال کنید. نقش شما در محیط بسیار مهم است .

رییس دانشگاه با اشاره به لزوم ارتباط مهرورزانه روابط عمومی های واحدهای تابعه دانشگاه با افراد در محیط  برضرورت انعکاس اخبار و اطلاع رسانی رویدادها و دستاوردهای مهم مراکز تابعه دانشگاه تاکید کرد.

دکتر زالی خطاب به حضار گفت: شما شکارچیان مبرز اطلاعات، اخبار و رویدادهای دانشگاه هستید و به عنوان کانون موثق در انتقال مفاهیم از محیط به ستاد نقش مهمی ایفا می کنید.

وی یادآورشد: روابط عمومی در واقع  عنصر سازنده ارتباطی بین محیط و ستاد دانشگاه است.شما در ارتقای سطح اگاهی مردم و کارکنان و اقشار مختلف نقش مهم و به سزایی ایفا می کنید.

دکتر زالی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت  توانمند سازی و بروز رسانی دانش و مهارت مجموعه روابط عمومی دانشگاه در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و رسانه های مجازی تاکید کرد.

وی افزود: روابط عمومی از جمله شغل هایی است که مهارت فردی و اجتماعی و حرفه ای در آن بسیار اهمیت دارد و کارکنان آن  باید  در قالب کارگاههای آموزشی  توانمند شده و ارتقا یابند.

در خاتمه این مراسم با حضور دکتر زالی رییس دانشگاه،  دکتر پیری مشاور رییس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست،  دکتر حائری مشاور رییس دانشگاه از مسئولان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع