عمومی | دانشگاه شهرکرد

انتصاب سرپرست امور مالی دانشگاه شهرکرد


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد،روز سه شنبه۲۴ اسفند ۱۴۰۰، دکتر یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد در حکمی  علی حیدرپور را به عنوان « سرپرست امور مالی دانشگاه» منصوب کرد.

در این حکم دکتر یاسر پیرعلی خطاب به علی حیدرپور آورده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب  ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ وظایف سازمانی  به عنوان «سرپرست امور مالی دانشگاه» منصوب می شوید.

انتظار می رود با تطبیق دقیق امور مالی دانشگاه با آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاهها و دیگر قوانین و مقررات و همچنین با نظارت مستمر بر فعالیتهای کارشناسان زیر مجموعه و پاسخگویی صحیح، سریع و تکریم ارباب رجوع که قطعاً موفقیت شما را در این مسئولیت تضمین می‌کند از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نشود. یکی از اولویت‌های کاری شما در آینده، برنامه ریزی و فراهم نمودن مقدمات لازم با همراهی گروه بودجه و تشکیلات دانشگاه برای پیاده سازی بودجه ریزی و حسابداری عملیاتی است که می بایست به عنوان یکی از مطالبات جدی اینجانب در برنامه کاری آن مدیریت لحاظ شود. انتظار می رود با استقرار موثر نظم و انضباط مالی هر چه بیشتر در آن مجموعه، منابع مالی دانشگاه به نحوی کارآمد و با رعایت عدالت حداکثری بین واحدهای دانشگاه تخصیص یابد.  امید است با اتکال به عنایات ایزد منان با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر و هماهنگی با سایر حوزه های کاری و به ویژه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع در انجام امور محوله موفق باشید.توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

گفتنی است، دکتر یاسر پیرعلی طی نامه جداگانه ای از خدمات صادقانه و بی‌شائبه ناصر مولایی  در زمان تصدی « مدیریت امور مالی دانشگاه » تقدیر و تشکر کرد.