عمومی | دانشگاه کردستان

معرفی دانشجویان منتخب دانشگاه کردستان جهت استفاده از طرح تبادل دانشجو با دانشگاه اف‌اچ یوانیوم اتریش در سال ۱۴۰۱

۲ نفر از دانشجویان منتخب دانشگاه کردستان جهت استفاده از طرح اراسموس پلاس و گذراندن یک ترم تحصیلی در پاییز ۱۴۰۱ به دانشگاه اف اچ یوانیوم اتریش معرفی شدند.
پیرو فراخوان اعزام سری پنجم دانشجویان دانشگاه کردستان در دی‌ماه ۱۴۰۰ مبنی بر اعزام دانشجویان به دانشگاه اف اچ یوانیوم اتریش ،  ۲۶ دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد بصورت آنلاین ثبت نام نمودند. پس از برگزاری آزمون بسندگی برنامه‌های تبادل دانشجو در روز پنجشنبه مورخ ۱۴ بهمن ماه و همچنین بررسی درخواست‌های ثبت شده در یک کمیته ارزیابی از این تعداد ۱۳ نفر از دانشجویان واجد شرایط به مصاحبه تخصصی به زبان انگلیسی دعوت شدند. پس از ارزیابی نهایی توسط کمیته برنامه تبادل (متشکل از مدیر تحصیلات تکمیلی، مدیر آموزش، مدیر مرکز زبان با همکاری و هماهنگی همکاران مدیریت امور بین‌الملل)، ۲ نفر از دانشجویانی که بالاترین امتیاز را کسب کردند به این دانشگاه اتریشی معرفی خواهند شد.  شایان ذکر است ۳ نفر نیزبه عنوان افراد ذخیره مشخص شدند.
۱- کیمیا دیانت – دانشجوی رشته مهندسی معماری
۲- حامد عزیزی – دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر

اسامی افراد ذخیره:
۱- پردیس رضایی – دانشجوی رشته اقتصاد
۲- علی نفیسی – دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر
۳- شکیلا رحمانی – دانشجوی رشته اقتصاد
این برنامه تحت حمایت مالی گرنت اراسموس پلاس است و دانشجویان منتخب از مزایای پرداخت هزینه‌های سفر رفت و برگشت، و مبلغ ماهیانه ۸۵۰ یورو برای یک ترم تحصیلی بهره‌مند خواهند شد.
مدیریت امور بین‌الملل دانشگاه این موفقیت را به دانشجویان منتخب تبریک عرض می نماید.