عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری به طرح‌های عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

در بازدید دکتر عرفان خسرویان از خبرگزاری فارس مطرح شد:

دکتر عرفان خسرویان، با حضور در خبرگزاری فارس ضمن تشریح رویکردهای جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بیان راهکارهای پیش‌بینی‌شده برای جذب صد درصدی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در بازار کار، از اختصاص بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفرهای ریاست جمهوری برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی دانشگاه، دکتر خسرویان در  روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به عنوان جوان‌ترین رئیس دانشگاه کشور با حضور در خبرگزاری فارس و بازدید از بخش های خبری این خبرگزاری ، ضمن تشریح رویکردهای جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و بیان راهکارهای پیش‌بینی‌شده برای جذب صد درصدی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در بازار کار، از برنامه‌های ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دولت سیزدهم، برای خانه‌دار شدن کارکنان و اعضای هیئت علمی جوان این دانشگاه خبر داد.

وی با بیان این‌که بودجه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی بسیار محدوود است و از محل اعتبار سفرهای ریاست جمهوری و ظرفیت خیرین تامین می‌شود، گفت: تا این لحظه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبار سفرهای ریاست جمهوری بودجه برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی اختصاص یافته که کمک بسیار خوبی به دانشگاه است .

وی خاطرنشان کرد: در سفر آخر آقای رئیسی به مازندران ۶۳ میلیارد تومان مصوبه برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اختصاص داده شد .

دکترخسرویان افزود: طی ماه‌های گذشته یکی از بزرگ‌ترین وقف‌های اخیر وزارت علوم به این دانشگاه، در آموزشکده فنی و حرفه‌ای رستم‌آباد گیلان صورت گرفت و یکی از خیرین سند تک‌برگ مجموعه‌ای را که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد، به دانشگاه فنی و حرفه ای اهدا کرد .