عمومی | دانشگاه علوم پزشکی کردستان

پنج فعالیت همزمان با پنجمین روز از هفته سلامت

پنج فعالیت همزمان با پنجمین روز از هفته سلامت چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کامیاران در تاریخ ۹۷/۰۲/۰۵مصادف با پنجمین روز از هفته سلامت مرکزبهداشت این شهرستان با اجرای برنامه های متنوعی که از قبل برنامه ریزی نموده بود به استقبال پنجمین روز از این هفته رفت.در این رابطه سرپرست مرکز بهداشت عنوان نمودند : هدف از اجرای این حجم از برنامه ها در شهرستان کامیاران یاداوری گستردگی اهداف سلامتی و حضور پررنگ کارکنان  سیستم بهداشت و درمان در اجرای این اهداف انسانی می باشد. در ادامه گزارش تصویری از پنج فعالیت به انجام رسیده به مناسبت هفته سلامت در روز پنجم اطلاع رسانی می گردد.

پیگیری دوره درمان افراد مبتلا به سل و بررسی وضعیت بهسازی منازل این بیماران با بازدید کارشناس ستادی مسئول برنامه سل واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها مرکزبهداشت همراه با پزشک و مسئول واحد بیماریها و کارشناس سلامت محیط مراکز خدمات جامع سلامت مربوطه از خانواده های افراد مبتلا به سل به مناسبت هفته سلامت.
همایش کوهپیمایی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کامیاران به مناسبت هفته سلامت.
بازدید واحد سلامت محیط و کارشناس تغذیه از خوابگاه ها و اشپزخانه مدارس شبانه روزی سطح شهرستان کامیاران به مناسبت هفته سلامت.

اجرای برنامه مسابقه نقاشی و غذای سالم در مدارس با همکاری اداره اموزش و پرورش به مناسبت هفته سلامت.

اجرای همایش پیاده روی خانوادگی در روستای الک با همکاری اموزش و پرورش و مرکزبهداشت شهرستان کامیاران به مناسبت هفته سلامت .