عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

سرپرست جدید ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مشگین شهر منصوب شد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دوشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ طی حکمی از جانب دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز مهندس سید یعقوب سید معصومی به عنوان «سرپرست ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مشگین شهر» منصوب شد.

حکم انتصاب سرپرست جدید ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مشگین شهر با حضور دکتر اخوان معاون پژوهش و فناوری و انتقال یافته‌های مرکز و مهندس اصلانی حراست مرکز درجلسه ای با حضور همکاران ایستگاه ابلاغ گردید.

در این حکم انتصاب آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مشگین شهر منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از توانمندی‌های محققان و همکاران متعهد و متخصص در اجرای وظایف محوله به منظور اعتلا، پیشرفت و نقش‌آفرینی موثر تحقیقات در بخش کشاورزی موفق و موید باشید.

شایان ذکر است مهندس سید معصومی با ۲۲ سابقه کار استادیار پژوهشی مرکز است. در کارنامه علمی وی، مشارکت در معرفی ۸ رقم زراعی و باغی، تدوین بیش از ۵۰ فقره گزارش نهایی، مقالات علمی، نشریات ترویجی وجود دارد.