عمومی | دانشگاه علوم پزشکی زنجان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان: باید برای حفظ ارزش‌های شهیدان، نهایت تلاش خود را به کار بگیریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان:
باید برای حفظ ارزش‌های شهیدان، نهایت تلاش خود را به کار بگیریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه شهدا بالاترین هستی خود یعنی جانشان را برای حفظ وطن و هموطنانشان فدا کرده‌اند، گفت: این فداکاری رسالتی را بر دوش همه‌ی ما و نسل‌های آینده می‌گذارد و آن هم به کارگیری همه‌ی تلاش خود برای حفظ ارزش‌هایی است که شهدا به خاطر آن جنگیدند.

پایگاه خبری وبدا-زنجان، دکتر حسن بختیاری روز دوشنبه ۲۳اسفند به همراه حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی مسول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان و جمعی از مدیران و کارکنان این دانشگاه، پس از غرس ۱۱اصله نهال برای یادبود ۱۱شهید مدافع سلامت و دفاع مقدس دانشگاه، در جایگاه یادمان شهید گمنام دانشگاه حضور یافته و ضمن غبارروبی، گلباران و عطرافشانی مزار شهید، با مقام شامخ این شهید بزرگوار تجدید پیمان کردند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این مراسم تصریح کرد: در همه‌ی مکاتب و ادیان، افرادی که جان خود را برای وطن فدا می‌کنند از جایگاه ویژه‌ای در انظار عمومی برخوردارند.
وی با اشاره به تجارب پس از جنگ در کشورهای مختلف، اظهار کرد: در تمام کشورها، حتی کشورهایی که غاصب و شروع کننده‌ی جنگ بودند، افرادی که به خاطر وطن کشته می‌شوند، به عنوان قهرمانان ملی احترام دارند و بزرگ داشته می‌شوند.
دکتر بختیاری بزرگداشت شهدا را تکلیفی برای همگان عنوان کرد و افزود: امیدواریم با عمل درست، سخت‌کوشی و تلاش، در راستای اعتلا و گسترش فرهنگ شهادت گام برداریم.