عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری رقابت حافظان قرآن کریم در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت  دانشگاه جامع علمی کاربردی

مسابقات رشته حفظ قرآن کریم  هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سلیمان عباسی معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه با اعلام این خبر افزود: مرحله نهایی مسابقات بخش حفظ قرآن کریم، در واحد استانی قم برگزارشد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در این دوره از مسابقات که به علت محدودیت های کرونایی همچون دوسال گذشته به صورت غیرحضوری برگزار شد، ۱۴۲ نفر از دانشجویان و مدرسان مراکز آموزش علمی کاربردی  سراسر کشور ثبت نام کردند و داوران بخش حفظ به صورت ارتباط برخط با شرکت کنندگان مرحله نهایی جشنواره در رشته های حفظ جزءهای ۲، ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل به ارزیابی حافظان پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: داوران این جشنواره در دو بخش برادران و خواهران با تجمیع نمرات کسب شده در بخش های صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن نفرات برگزیده این دوره از جشنواره را معرفی کردند. هیات داوران بخش برادران این دوره از جشنواره استاد کسمایی، استاد علم خواه، استاد محمدی و استاد ربانی نسب بودند و در بخش خواهران استاد فروغی، استاد امیری و استاد حسینی فر بودند.
بر اساس اعلام این دبیرخانه، تاکنون داوری بخش های کتبی، شفاهی، هنری، ادبی و فناوری اطلاعات و فضای مجازی به پایان رسیده و مراحل داوری سایر رشته ها همچنان ادامه دارد. همچنین براساس برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه این جشنواره اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.