عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن

اموزش نقاشی با اب رنگ در دانشکده هنر و معماری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن، دکتر رضا نقدبیشی رئیس دانشکده هنر و معماری ضمن تشکر از همکاری اداره کل برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان و دفتر توانمندسازی و اموزش های کاربردی در برگزاری این کلاس هاگفت: مدرس این دوره اقای دکتر هادی شبیری نژاد دارای مدرک دکترای تصویر سازی از دانشگاه نورث امبریا انگلستان هستندکه  با اموزش مستمر در ۱۰ جلسه تلاش دارد تا این تکنیک از نقاشی را ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: این دوره ازکلاس ها در ساختمان دانشکده هنر و معماری برگزار می شود. قابل ذکر اینکه چندین دوره اموزشی دیگر با موضوعات  متنوع در دستور کار دانشکده هنر و معماری قرار گرفته که از ان جمله کارگاه های طراحی سیاه قلم، حجم سازی و کارگاه های نرم افزارهای تخصصی معماری است که به زودی جزئیات ان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

رئیس دانشکده هنر و معماری برگزاری این کارگاه ها را با هدف ارائه خدمات تخصصی و عدم نیاز به رفت و امد به تهران و ارائه این خدمات به مردم شهر رودهن  عنوان کرد و تاکید داشت که تلاش دانشکده هنر و معماری به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه ازاد اسلامی واحد رودهن ایجاد ارتباط مستمر و بهینه با بدنه اجتماعی شهر و ارائه خدمات مطلوب است.