عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هم‌زمان با سراسر کشور؛ اولین و بزرگ‌ترین آزمون جامع توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت در بوشهر برگزار گردید/به روایت تصویر

رضا قائدحسینی به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: این آزمون پس از بازنگری کلی در محتوا و نحوه اجرا از طرف وزارت بهداشت در دو بخش عمومی و اختصاصی و به مدت ۱۸۰ ساعت در کارنامه آموزشی کارکنان ثبت می‌شود.
وی افزود: با برنامه‌ریزی ابلاغی وزارت بهداشت، بخش عمومی این آزمون توسط وزارتخانه و به شکل مجازی اجرا شد و آزمون کتبی آن نیز در دانشگاه‌های سراسر کشور و به شکل هم‌زمان برگزار شد.
قائد حسینی ادامه داد: بخش اختصاصی دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان که حاوی اطلاعات کلی و مورد نیاز کارکنان از دانشگاه محل خدمت می باشد ، بصورت الکترونیکی در فروردین ماه۱۴۰۱ برگزار می‌گردد.
مسئول آموزش کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: قبولی در آزمون توجیهی بدو خدمت، شرط اصلی و پیشنیاز شرکت در سایر دوره‌های آموزشی ضمن خدمت کارکنان و درنتیجه ارتقا شغلی آنان است.
قائد حسینی تصریح کرد: کلیه کارکنان جدیدالاستخدام، کارکنانی که با قانون ایثارگری تبدیل وضعیت شده‌اند،  کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی و پزشک خانواده که تاکنون در این دوره شرکت ننموده‌اند می‌بایست این دوره را یکبار در طول خدمت خود طی نمایند.
وی ادامه داد: کارکنان جدید الاستخدام می‌بایست حداکثر ظرف ۲ سال حدنصاب قبولی در این آزمون را به دست آورند.
شایان ذکر است این آزمون در طول سال چندین بار برگزار میگردد.
اولین و بزرگ‌ترین آزمون جامع توجیهی بدو خدمت وزارت بهداشت هم‌زمان با سراسر کشور صبح روز پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰، با شرکت ۱۴۶ نفر از کارکنان واجد شرایط این آزمون در سالن امتحانات فجر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/م.پ