عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

فرماندار شهرستان عسلویه: سلامتی مردم منطقه و محیط‌زیست از وظایف همه شرکت‌ها در عسلویه است

سید علی هاشمی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه افزود: اینکه دکتر برجوئی‌فرد، سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بعد از انتصاب خود فوری در شورای سلامت عسلویه حاضر می‌شود؛ نشان از اهمیت و تعهد ایشان به سلامت مردم منطقه است.
وی با اشاره به وجود لکه‌های نفتی در سواحل عسلویه تاکید کرد: منشا این آلودگی از خارج نیست و متاسفانه بدعهدی عده بسیار کمی باعث این مشکل شده و البته به‌هیچ‌وجه نباید این کم‌کاری را به برادران و خواهران پرتلاش عرصه صنعت تعمیم داد.
هاشمی با تاکید بر اینکه دادستان شهرستان به جد پیگیر عوامل این آلودگی است افزود: ایمان دارم که عزیزانِ زحمت‌کش در حوزه صنعت نفت و گاز در عسلویه به همان میزان که در فکر تولید و اقتصاد کشور هستند به سلامتی کارکنان و مردم منطقه نیز اهمیت می‌دهند.
فرماندار عسلویه در مصوبات نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان عسلویه خواستار همکاری جدی همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از ورود پشه آئدس شد و خاطرنشان کرد: تا تاریخ مشخصی همه شرکت‌هایی که لازم است پیوست سلامت داشته باشند در این زمینه اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه، سومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با محوریت پیوست سلامت ادارات و صنایع و اقدامات پیشگیرانه بیماری‌های منتقله از پشه آئدس به ریاست فرماندار و دبیری رئیس شبکه بهداشت و درمان و با حضور سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سایر اعضاء در فرمانداری عسلویه برگزار شد.
انتهای پیام/ م.ک-۳۰۹۰