عمومی | دانشگاه شیراز

پیام تسلیت در پی درگذشت دکتر شاپور گلبهارحقیقی، استاد بازنشسته دانشگاه شیراز


ان لله و انا الیه راجعون

بازگشت همه به سوی اوست

با نهایت تاسف و تاثر، خبر درگذشت استاد ارجمند، دکتر شاپور گلبهارحقیقی، عضو هیات علمی بازنشسته دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز، باری دیگر جامعه ی علمی و دانشگاهی کشور را سوگوار کرد. بی گمان ضایعه ی درگذشت ایشان، جبران ناپذیر خواهد بود.
شادروان دکتر گلبهاری، علاوه بر فعالیت های ارزشمند آموزشی و پژوهشی که در کارنامه ی خود به یادگار گذاشت، در تاسیس دانشکده ی مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز نیز نقش بسزایی داشت. همچنین، در دوران های مختلف با مسوولیت های متعدد اجرایی، به ویژه در جایگاه معاون عمرانی دانشگاه شیراز، خدمات ارزنده ای را به خانواده ی بزرگ دانشگاه شیراز ارائه داد.
به یقین، شخصیت مورد احترام، نام نیک و آموزه های ارزشمند ایشان تاابد در خاطر دانشگاهیان خواهد ماند و راه پرفروغ ایشان به همت همکاران و شاگردانشان زنده نگه داشته خواهد شد؛

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز مرده آنست که نامش به نکویی نبرند

روابط عمومی دانشگاه شیراز، سوگمندانه درگذشت آن استاد فرزانه را به خانواده ی محترم ایشان و جامعه ی علمی کشور، به ویژه همکاران و دانشجویان آن زنده یاد، تسلیت عرض نموده؛ در این ایام معنوی، از خداوند سبحان برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان شکیبایی و تندرستی آرزو می نماید.

روابط عمومی دانشگاه شیراز