عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

صندوق قرض‌الحسنه برای اعضای هیئت علمی دانشگاه راه‌اندازی شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افتتاح صندوق قرض الحسنه ویژه اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش وب‌دا به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر بهرام بیباک با اعلام این خبر گفت: صندوق قرض الحسنه ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه در راستای پیوند هرچه بیشتر و تداوم دوستی‌ها، تشویق و ترغیب اعضا به پس انداز، اعطای تسهیلات قرض الحسنه از محل پس انداز اعضای صندوق در راستای رفع نیازهای ضروری اعضا با حضور جمعی از همکاران به عنوان اعضای موسس تشکیل و رسماً از ۱۷ اسفند ماه جاری همزمان با ولادت امام سجاد (ع) شروع به کار کرد.

وی افزود: اعضای هیئت علمی دانشگاه می‌توانند با افتتاح حساب نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران شعبه مخابرات و واریز مبلغ حداقل پنج میلیون تومان به شماره حساب ۱-۱۱۸۷۰۲۸۹-۱۲-۳۸۰۹ جهت عضویت در صندوق و استفاده از مزایای جانبی آن اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه با افزایش واریزی، مبالغ ارائه تسهیلات افزایش خواهد یافت و اعضای هیئت علمی فرصت بیشتری در قرعه کشی خواهند داشت افزود: فیش واریزی عضویت در صندوق مذکور باید به کارشناس کمیته رفاهی اعضای هیئت علمی دانشگاه تحویل شود.

معاون آموزشی دانشگاه در پایان گفت: صندوق قرض الحسنه همکاران هیئت علمی به روزی می‌اندیشد که با توکل به نیروی لایزال الهی و با راهنمایی، همراهی و همدلی اعضای آن به عنوان صندوقی متفاوت تجربه ای زیبا را برای همه فراهم کند.