عمومی | واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

آیین تکریم و معارفه «معاون فنی» و «مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه مدت» برگزار گردید

آیین تکریم و معارفه «معاون فنی» و «مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه مدت» واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، روز دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰، آیین تکریم و معارفه «معاون فنی واحد الکترونیکی» و «مدیر مرکز آموزش‌های کوتاه مدت» این دانشگاه، به صورت هم زمان، برگزار گردید. این مراسم با حضور دکتر نجف‌پور، ریاست واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونین و مدیران دانشگاه برگزار شد.

دکتر نجف‌پور ضمن تشکر از زحمات دکتر لادن ریاضی تاکید کرد، برای انجام امور شبکه‌ای از عناصر و اجزای یک سیستم همکاری می‌کنند. توفیقات فنی واحد الکترونیکی در پشتیبانی آموزش مجازی دانشگاه آزاد، به حسن همکاری همه همکاران در معاونت فنی و نیز بقیه معاونت‌ها برمی‌گردد. بنای ما در انتصابات واحد شایسته سالاری و توسعه و رشد همکاران داخل واحد است و طبعا حسن فعالیت و شایستگی‌های همکاران به ارتقای شغلی‌شان خواهد انجامید و اینگونه نیست که ما به صورت اتوبوسی از بیرون واحد معاون و مدیر دعوت کنیم. وی افزود، با وجود اینکه معاونت فنی یکی از حساس‌ترین و پراسترس‌ترین بخش‌های دانشگاه است، در دوران مسئولیت ایشان به بهترین شکل اداره شد به نحوی که شاهد رونمایی از سامانه‌های متعددی در این دوران بوده‌ایم.

دکتر ریاضی هم از زحمات و مساعدت‌های دکتر نجف‌پور تشکر نموده و افزود بسیاری از کارهای انجام شده در یکسال اخیر به علت رهنمودها و حسن خلق ایشان میسر گردیده است. مهندس حسین علیزاده به عنوان سرپرست جدید معاونت فنی، حکم خود را از ریاست واحد دریافت کرد.

در ادامه دکتر نجف پور از زحمات مهندس پروین زاهدی تقدیر و مهندس معصومه سیابیدزاده را بعنوان سرپرست جدید مرکز آموزش‌های کوتاه مدت معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد با تلاش‌ها و پشتکار ایشان شاهد موفقیت‌های بیشتر این مرکز باشیم.