عمومی | دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

حاشیه رودخانه حصارک تهران توسط دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی پاکسازی شد

دانشجویان عضو کانون امیدواران بهزیست سبز و دانشجویان رشته مددکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی روز دوشنبه به مناسبت روز زمین پاک ، حاشیه رودخانه حصارک تهران را پاکسازی کردند.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بنقل از مفدا؛ دکتر"نجمه السادات موسوی " عضو هیات علمی این دانشگاه درباره این فعالیت زیست محیطی ، به خبرنگارمفدا گفت : این فعالیت که با مشارکت بخش مدیریت بازیافت و پسماند های شهرداری تهران و با شعارهای " زمین را پاک به فرزندانمان بسپاریم" و "طلای کثیف را به جای خود قرار دهیم " برگزار شد، سبب ایجاد فضای انگیزشی با همکاری اهالی و کسبه ان منطقه شد .

وی تصریح کرد؛ نگرش حفاظت از محیط زیست مغفول مانده، توسعه پایدار بدون محیط زیست سالم به وجود نمی اید. موتور این حرکت در جامعه ، اساتید و دانشجویان هستند و ما فرهنگ سازی و ارزش گذاری دراین زمینه را می توانیم به کل کشور بسط دهیم.

دکتر موسوی همچنین افزود، چگونگی پاکسازی حاشیه رودخانه حصارک تهران توسط دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی ، از طریق برنامه " سرزمین من " شبکه اول سیما (ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ششم اردیبهشت ماه ) پخش می شود .

گفتنی است؛ کانون امیدواران بهزیست سبز یکی از ۹ کانون فعال دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی می باشد که با پشتیبانی معاونت فرهنگی - دانشجویی فعالیت می کند.

تمام /

تهیه خبر: طیبی