عمومی | دانشگاه شاهد

پیام تبریک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت روز جانباز

به گزارش «روابط عمومی» معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و روز گرامیداشت مقام جانباز پیام تبریک صادر نمود.



​متن پیام به شرح ذیل می باشد:


بِسْمِ
ا للَّهِ ا لرَّحْمَنِ ا لرَّحِیمِ

« فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجاهِدِینَ عَلَى الْقاعِدِینَ اَجْراً عَظِیماً»

(سوره نساء/ آیه ۹۵)

«اللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ شَجَرَهِ النُّبُوَّهِ، وَمَوضِعِ الرِّسالَهِ، وَمُخْتَلَفِ الْمَلائِکَهِ، وَمَعْدِنِ الْعِلْمِ، وَاَهْلِ بَیْتِ الْوَحْىِ»

ماه مبارک شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت است که روشنی بخش دل ها و دیدگان مومنین صدیق و ولایتمدار می باشد . چهارم شعبان مصادف با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام بزرگ جانباز تاریخ بشریت، اسوه ولایتمداری و نماد مقاومت و ایثارگری است . جانبازان سرافزاز ایران اسلامی با تاسی از اباعبدالحسین (علیه السلام) ، بزرگ پاسدار دین و آزادی؛ و پیروی از حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) ، اسوه وفاداری و ایثار، در راستای صیانت از ارزش ها و هنجارهای انقلاب اسلامی و لبیک به مقام شامخ ولایت در مقابل دشمنان حاکمیت اسلام و ولایت حق، جانفشانانه در مبارزه با طاغوت، دفاع مقدس، دفاع از حریم اهل بیت (علیه السلام) ا یستادگی و مقاومت کرده اند . تاریخ زرین انقلاب اسلامی تجلی درخشان ترین و ماندگارترین ایثارها، فداکاری ها و از خودگذشتگی هاست که ملت شریف ایران بدان می بالد و ضمنقدردانی و پاسداشت این مجاهدت ها، بر صیانت و تداوم آن تاکید دارد .

مفتخریم که «گلخانه عطرآگین» معطر به عطر نفس‌های جانبازان گرانقدر است و این روز با برکت را خدمت مقام معظم رهبری دام ظله ، جانبازان سرافزار میهن اسلامی، اساتید و کارکنان جانباز و همچنین خانواده جانبازان دانشگاه شاهد تبریک و تهنیت عرض می نماییم .


​معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شاهد