اعزام دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند به اردوی زیارتی راهیان نور
به گزارش روابط عمومی و اطلاعرسانی دانشگاه بیرجند، دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند در قالب یکدستگاه اتوبوس امروز سهشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ به زیارت مشهد شهیدان دفاع مقدس اعزام شدند.
دانشجویان پسر دانشگاه بیرجند برای آشنایی با رشادتهای حماسه آفرینان دفاع مقدس و تجدید میثاق و پیمان با آرمانهای امام راحل(ره) و شهیدان از ۱۷ لغایت ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند.
شایان ذکر است؛ اردوی راهیان نور ویژه خواهران دانشجو از ۲۰ لغایت ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.