عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

گرامیداشت روز درختکاری با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه

گرامیداشت روز درختکاری با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه

رییس، اعضای هیات رییسه، جمعی از اساتید و پرسنل دانشگاه علم و صنعت ایران، به مناسبت گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، بعد از ظهر یکشنبه چهاردهم اسفندماه ۱۴۰۰ با غرس چند نهال در محوطه دانشگاه، این روز را گرامی داشتند .
مصادف با روز درختکاری، دکتر انبیاء (رییس دانشگاه) و اعضای هیات رییسه، با حضور در محوطه دانشگاه، اقدام به غرس چند نهال مثمر و غیرمثمر به صورت نمادین در محوطه مزار شهدای گمنام دانشگاه نمودند .
در این مراسم، دکتر هادیان (مشاور رییس و سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی)، دکتر رئیسی دهکردی (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع)، دکتر شاه‌حسینی (معاون بین‌الملل)، دکتر دلیری (معاون آموزشی)، دکتر سعیدی گوگرچین (معاون دانشجویی)، دکتر معینی (معاون فرهنگی و اجتماعی) و جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه، ریاست دانشگاه را همراهی نمودند .
گفتنی است هر سال به مناسبت روز درختکاری مسئولین و کارکنان دانشگاه، به کاشت درختان همت گمارده و بر سعی و تلاش در حفظ و توسعه طراوت و سرسبزی طبیعت تاکید می‌نمایند .
اقدامی که با نهادینه شدن و ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به اهمیت و جایگاه طبیعت می‌تواند راهگشای حفظ منابع طبیعی به عنوان گنجینه ملی کشور باشد.
آلبوم تصاویر