عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

با حضور دانشجویان، مسئولان و کارکنان دانشگاه، جشن اعیاد شعبانیه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ۱۵ اسفند در این جشن گفت: امام حسین (ع) نماد ایثار، آزادگی و نماد پاسدار اصلی و واقعی دین برای ما هستند.
وی با بیان اینکه مثل سیدالشهدا به این عالم قدم نگذاشته و هرگز نخواهد گذاشت، اضافه کرد: اگر کسی می‌خواهد نجات پیدا کند، مسیر و کشتی نجات امام حسین (ع) است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: امروز روحیه حسینی اسلام و دین را حفظ کرده است و رزمندگان، بسیجیان، ایثارگران و خادمان دین و اسلام به تاسی از سیدالشهدا در مقابل دشمنان ایستاده و آنها را شکست دادند.
دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: برنامه‌های مذهبی و فرهنگی به‌خوبی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه حدود ۲۰ برنامه برای اجرا در ماه جاری تصویب شده است، تصریح کرد: مسابقات متعدد و وبینارها و برنامه‌های متعدد در این ماه اجرا خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ادامه داد: دانشگاه محقق اردبیلی در تلاش است که در راستای تقویت ابعاد فرهنگی و مذهبی دانشجویان گام‌های بلندی بردارد و تاکنون هم برنامه‌های مختلفی در این زمینه اجرا شده است.
لازم به ذکر است، اجرای تواشیح، سرود، مولودی‌خوانی و برگزاری مسابقه از دیگر بخش‌های این برنامه بود.