عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

بازدید دکتر مخبر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان و هیات همراه از مرکز نوآوری صنعت غذا

بازدید دکتر مخبر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان و هیات همراه از مرکز نوآوری صنعت غذا


دکتر مخبر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر مجید ولدان سرپرست پارک علم و فناوری و منابع طبیعی، مهندس علی شفیعی رئیس این مرکز و جمعی از مدیران سازمان از مرکز نوآوری صنعت غذا بازدید کردند.
دکتر مخبر معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی سازمان  در ضمن بازدید از مرکز نوآوری صنعت غذا، بر ضرورت فراهم سازی بستر مناسب برای حضور صاحبان ایده و نوآوری تاکید و ابراز امیدواری کرد شاهد رشد و شکوفایی این مرکز در آینده باشیم.
دکتر ولدان در حاشیه بازدید از مرکز نوآوری صنعت غذا بیان کرد: یکی از نکات قابل توجه، این است که باید برای تقویت مراکز نوآوری، فضاسازی مناسب انجام شود تا با استفاده از این فرصت، بتوانیم ایده‌ها را پرورش دهیم.
وی افزود: امروز، تخصص به تنهایی نقشی در نوآوری بازی نمی‌کند بلکه افراد با پرورش ایده خود می‌توانند سهمی را در این حوزه به خود اختصاص دهند.
مهندس شفیعی رئیس مرکز نوآوری صنعت غذا به توضیحاتی پیرامون بخش‌های مختلف مرکز نوآوری صنعت غذا، هدف از راه‌اندازی و رویکردها و تعامل با سایر استارت‌آپ‌ها پرداخت.  وی با تاکید بر ضرورت ارائه  آموزش های حوزه استارت آپ به دانشجویان در حوزه‌های کشاورزی و صنایع غذایی بیان کرد: باید شرایطی را از طریق آموزش مهیا کرد که دانشجویان با مفهوم استارت‌آپ‌ها آشنایی پیدا کنند تا بتوانیم با شناسایی افراد، نیاز صنایع مختلف را برطرف کنیم.
روابط عمومی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی