عمومی | دانشگاه شهرکرد

اعزام اولین کاروان عتبات عالیات دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری


به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرکرد،  روز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰، همزمان با میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، کاروان عتبات عالیات دانشگاهیان  استان چهارمحال و بختیاری  با حضور حجت الاسلام دکتر سعید صفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد عازم سفر زیارتی کربلای معلی شدند.

حجت الاسلام دکتر سعید صفی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: بعد از دوسال وقفه ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا در اعزام دانشگاهیان به سفرعتبات عالیات به وجود آمد، امسال اولین کاروان عتبات  دانشگاهیان عازم زیارت کربلای معلی می شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، با بیان اینکه ثبت نام عتبات عالیات از ۱۴ تا ۲۰ بهمن سال جاری انجام پذیرفت و با استقبال خوبی نیز مواجه شد، افزود: ۷۰۰ متقاضی از دانشگاهیان استان چهارمحال و بختیاری برای اعزام به عتباات عالیات ثبتن ام کرده بودند که از بین آنها با قرعه کشی افراد اعزامی به سفر عتبات عالیات مشخص شدند که در قالب ۶ کاروان، ۴ کاروان هوایی و ۲ کاروان زمینی به تدریج عازم سفر زیارتی خواهند شد.

حجت الاسلام دکتر سعید صفی گفت: ان شاءالله دانشگاهیان از تحولات روحی این سفر معنوی بهره مند شوند چراکه برکات و آثار چنین سفرهای دانشجویی کم نظیر و بی نظیر است و ان شاءالله خداوند متعال به همه ما توفیق دهد خادم زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

گفتنی است، اولین کاروان اعزامی متشکل از ۴۰ نفر از دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان متاهل، با اتوبوس به تهران اعزام و از آنجا از طریق هوایی عازم کربلا خواهند شد.