عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت ملارد افتتاح شد

با حضور وزیر بهداشت؛
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت ملارد افتتاح شد
در آستانه ماه پرفضیلت شعبان و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار تهران، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای سلامت ملارد به عنوان اولین بیمارستان این شهرستان ۴۰۰ هزار نفری افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از وبدا، ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۹۱ مصوب و از سال ۱۳۹۴ توسط وزارت راه و شهرسازی آغاز شد و از سال ۹۷ با کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل پروژه در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت .
بیمارستان شهدای سلامت ملارد در زمینی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع با ظرفیت ۱۶۰ تخت بیمارستانی و در زیربنای ۱۶ هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۱۱ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است .
این بیمارستان در ۴ طبقه راه اندازی شده و شامل بخش های اورژانس، آزمایشگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی، آندوسکوپی، سی تی اسکن، دیالیز، درمانگاه، مراقبت های ویژه آی سی یو، سی سی یو و نوزادان، زایمان، بستری روان، بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان و بستری اطفال است .
گفتنی است در این مراسم علاوه بر مقامات و مسئولان استانی و محلی، دکتر پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران و مهندس هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت حضور داشتند .