عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

برگزاری نشست هیات رییسه با اعضای خانم عضو هیات علمی دانشگاه

برگزاری نشست هیات رییسه با اعضای خانم عضو هیات علمی دانشگاه


نشست هیات رییسه با اعضای خانم عضو هیات علمی دانشگاه، دوشنبه نهم اسفندماه ۱۴۰۰ در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) به صورت مجازی و حضوری برگزار شد .
در این نشست که با حضور دکتر انبیاء (رییس دانشگاه)، دکتر هادیان (مشاور رییس و سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی)، دکتر رئیسی دهکردی (معاون اداری، مالی و مدیریت منابع) و دکتر دلیری (معاون آموزشی)، برگزار شد، ابتدا دکتر انبیاء (رییس دانشگاه)، با تبریک مبعث رسول مکرم اسلام، گفت: باور من این است که ممکن است همکاران خانم و آقا به لحاظ برخی ویژگی‌ها، تفاوت انکارناپذیری داشته باشند ولی در اصل انسانیت، نوع اندیشه و تفکر نه تنها بانوان چیزی کم ندارند بلکه در برخی جنبه‌ها بالاتر نیز هستند. این نگاه دین ماست و ما هم قلبا همین را باور داریم و به آن افتخار می‌کنیم .
رئیس دانشگاه افزود: یکی از پنج محور برنامه پنجم راهبردی دانشگاه، تعالی سازمانی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه است که موضوعات مهمی مثل رواج باورهای عمیق دینی، سبک زندگی سالم، اسلامی شدن دانشگاه‌ها، تقویت روحیه امید و تلاش و... را در بر دارد و به نظر من در همه این موارد، اساتید خانم دانشگاه می‌توانند نقش محوری ایفا کنند
دکتر انبیاء در ادامه، گزارشی از اهم مصوبات جلسه اخیر کمیسیون دائمی هیات امنا ارایه و اشاره کرد: در این نشست با توجه به رویکرد جدید دانشگاه، تشکیل سازمان مستقلی تحت عنوان سازمان اقتصادی و توسعه فناوری دانشگاه مصوب شد. همچنین ایجاد ناحیه فناوری برای توسعه فناوری و اقتصادی دانشگاه در محدوده اطراف دانشگاه مورد تصویب قرار گرفت
.

رییس دانشگاه افزود: تغییراتی در آیین‌نامه استاد ممتازی و ارتقا خواهیم داشت که هر عضو هیات علمی، بتواند به وقت خودش در صورت کسب شایستگی ارتقا، به حق خود برسد و این تسهیل استاد ممتازی هم به اتفاق آرا در کمیسیون دایمی تصویب شد .
دکتر انبیاء با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در آخرین جلسه شورای دانشگاه نیز گفت: گزارش معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بسیار امیدوارکننده بود و نشان می‌دهد همکاران ما پروژه‌های خوبی را با صنعت شروع کرده‌اند که در این رابطه، دانشگاه باید نقش تسهیل‌گری داشته باشد .
در ادامه این نشست، چند تن از اعضای هیات علمی حاضر در جلسه به طرح مطالبات، مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود حضور و پیشرفت علمی و پژوهشی خود در دانشگاه پرداختند که ریاست دانشگاه برای پیگیری آن قول مساعد داد.


آلبوم تصاویر