شماره سوم فصلنامه «مطالعات راهبردی فرهنگ» منتشر شد
سومین شماره فصلنامه « مطالعات راهبردی فرهنگ » ویژه زمستان ۱۴۰۰ منتشر شد.
این نشریه، به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، با هدف گسترش، ارتقاء و انتشار دستاوردها و یافتههای تحقیقاتی در زمینه برنامهریزی، سیاستگذاری و مدیریت فرهنگی در کشور، اقدام به انتشار یافتههای پژوهشی میکند.
در شماره جدید این فصلنامه ۶ مقاله منتشرشده که عناوین آنها به این شرح است:
- ارائه راهبردهای تحولی شبکه خبر برای بهرهمندی از ظرفیتهای همگرایی رسانهای
- روابط قدرت و هستی سیاسی اشیا در ایران: نمونهپژوهی دهه ۱۳۶۰
- سناریوهای پیش روی مسئله هفتم آبان (بزرگداشت روز کوروش)
- نقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد ۳۶۰ درجه
- ثبت و تحلیل نقش ستارگان موسیقی پاپ و رپ ایرانی در هویتیابی و جامعهپذیری هواخواهان نوجوان ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام (موردمطالعه: امیرحسین تتلو و سید حسین موسوی (ملقب به تهی))
- تحلیل کیفی تکنیکهای اقناعی اینستاگرامی در مشارکت انتخاباتی اسفند ۱۳۹۸
متن کامل مقالات شماره سوم فصلنامه مطالعات راهبردی فرهنگ در سایت اختصاصی مجله به نشانی زیر قابل مشاهده است:
http://scsj.ricac.ac.ir/issue_18751_19904.html