عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی : با روند نزولی بیماری تعداد موارد بستری‌ در بیمارستان‌های استان به ۱۷۹ بیمار رسید/جان باختن ۴ هم استانی

دکتر احمد یزدان پناه در مصاحبه با خبرنگار وبدا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌ شده‌اند که ابتلای ۴ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: متاسفانه از مجموع موارد بستری در بخش‌ مراقبت‌های ویژه کرونایی، ۱۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.
دکتر یزدان پناه درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده، بیان کرد: متاسفانه امروز ۴ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا ۳ آقا با ۹۳، ۸۸، ۸۳ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای قلبی، کلیوی و سرطان و آقایی ۸۴ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای در استان بوشهر به ثبت رسید.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۶۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۷ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.
دکتریزدان پناه افزود: تا کنون ۲۰۹۴  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
وی خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع پاندمی کرونا در کشور تاکنون ۱۰۱۷۶۶  نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: متاسفانه از مجموع موارد فوتی ۲ نفر از آن ها بدون سابقه واکسیناسیون بوده اند.
دکتریزدان پناه اظهار کرد: از هم استانی‌های عزیز و بخصوص افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند خواهشمندم هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کرده تا در این موج از بیماری شاهد فوت هم استانی دیگری نباشیم.
انتهای پیام/ ز.ح.۱۰۲۷