عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بستری ۲۰۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر/جان باختن یک هم استانی

دکتر احمد یزدان پناه به خبرنگار وبدا در بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان  بوشهر بستری شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۴ مورد به ویروس کرونا قطعی است.


دکتر یزدان پناه با اشاره به بستری ۲۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه افزود: از مجموع بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۰۸۷ هم استانی به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند جزئیات موارد فوتی جدید را چنین اعلام نمود: متاسفانه در روز جمعه ۶ اسفند بانویی ۸۶ ساله در استان بوشهر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در ‌۲۴ ساعت گذشته  ۶۷ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲۶ مورد به کرونا قطعی بوده است.


وی تصریح کرد: از آغاز شیوع کرونا در کشور تاکنون ۱۰۱۵۳۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان ساخت: آنچه زنجیره ابتلا به کرونا را قطع می‌کند تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی است.


انتهای پیام/