عمومی | دانشگاه کردستان

وبینار آشنایی با کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه کردستان برگزار شد

وبینار آشنایی با کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور اعضای کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره به صورت حضوری_مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، وبینار آشنایی با کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور رئیس دانشگاه کردستان و اعضای کمیته دستگاهی کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دفتر ریاست دانشگاه به صورت تلفیقی حضوری- مجازی برگزار شد.

در این جلسه  دکتر کیومرث کرمی معاونت پژوهشی دانشگاه ضمن اشاره‌ای به روند تشکیل کمیته و مرکز از برخی مزایا و امتیازات کرسی ها سخن گفتند.

در ادامه جلسه دکتر سلحشور در سخنانی به جایگاه کرسی‌های نظریه پردازی در ارتقا علمی و حل مسائل اساسی کشور اشاره نمودند و اظهار امیدواری کردند: با همکاری و مشارکت دبیرخانه کمیته دستگاهی و اساتید دانشگاه بزودی شاهد گفتمان سازی و رونق کرسی های نقد و مناظره و نظریه پردازی در سطح دانشگاه کردستان باشیم.

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه رئیس دبیرخانه هیات حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ارائه‌ گزارشی از برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، مبحثی درباره مبانی معرفت شناختی نظریه پردازی داشتند و  افزودند: هدف ما آن است که گام به گام دانشگاه‌ها را در زمینه برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی حمایت کنیم تا بتوان از این طریق نقش موثری در توسعه کشور داشت.

گفتنی است، جلسه با حضور ۱۱۰ نفر از اعضاء محترم هیات علمی و با پرسش و پاسخ حضار و ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات جهت مشارکت در برگزار شدن کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه به پایان رسید.