عمومی | دانشگاه حضرت معصومه (س)

به میزبانی دانشگاه حضرت معصومه(س)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حضرت معصومه (س)، احمد حاجی زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به میدانی بودن دولت سیزدهم گفت: سیاست مسئولین دولت سیزدهم این است که با حضور در میان مردم و ارتباط مستقیم با آحاد مردم مشکلات را از نزدیک مشاهده و در جهت رفع آن ها اقدام کنند.

وی هدف از برگزاری کمیسیون دانشجویی در دانشگاه ها را اطلاع دقیق از مشکلات دانشگاه ها دانست و ابراز امیدواری کرد: مسائل دانشگاه ها اگر در سطح استانی باشند با همکاری بین دستگاهی و اگر در سطح ملی باشند با هماهنگی با مسئولین ارشد پیگیری و در صورت امکان مرتفع خواهد شد.

احمد حاجی زاده اظهار داشت: این دانشگاه به دلیل جایگاه ویژه ای که دارد به عنوان اولین دانشگاه میزبان کمیسیون دانشجویی انتخاب شد.

وی با اشاره به تاکید ویژه بزرگان استان بر توسعه ظرفیت های دانشگاه حضرت معصومه(س)  تصریح کرد: با رفع مشکلات این مجموعه باید این ظرفیت را تقویت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم کمبود خوابگاه های دانشجویی در دانشگاه حضرت معصومه (س) و سایر دانشگاه های استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در صورت صدور مجوز ار مراجع مربوطه در وزارت علوم، استانداری حمایت های لازم از احداث خوابگاه در دانشگاه ها را صورت خواهد داد.