عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: نوسازی و تکمیل تجهیزاتی مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر در دستور کار است/ گزارش تصویری

دکتر احمد یزدان‌پناه در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر اظهار داشت: تلاش ما بر این است که به‌وسیله نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی، کیفیت خدمات درمانی این مرکز را بیش از گذشته افزایش دهیم.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن بازدید از بخش‌های MRI، رادیولوژی، داروخانه، سنگ‌شکن، اتاق عمل، ICU، آنژیوگرافی، CCU، پُست قلب و اورژانس این مرکز خاطرنشان کرد: بازسازی و نوسازی تجهیزات در این مراکز درمانی یک ضرورت است.
وی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای فیزیکی محیطی مطلوب و در شان بیماران و نیز همکاران زحمت‌کش مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر به کار خواهیم گرفت.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر بازدید کرد.
در این بازدید میدانی که به‌منظور بررسی مشکلات و رفع نواقص از جمله تجهیزاتی، عمرانی، درمانی و دارویی بیمارستان انجام شد دکتر اصغر بحرانی رئیس مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر، عبدالرسول عباسی مدیر دفتر پرستاری دانشگاه و دکتر محمد ازمل مسئول اداره نظارت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/م.ف ۱۰۲۴