عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری

مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و واحد ساری برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ساری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان با ظرفیت علمی بالا و نیروی انسانی توانمند، هم‌اکنون در جایگاهی قرار دارد که موردتوجه و احترام همه مجموعه‌هایی است که در ارتباط با آن فعالیت می‌کنند و دستیابی به این شرایط، افتخارات و دستاوردها جز با همت و همکاری همه ارکان مجموعه امکان‌پذیر نبود.اظهار کرد: وجود اساتید مجرب و محقق که جزء اصلی پتانسیل‌های دانشگاه محسوب می‌شوند موجب شد تا در آینده در جایگاهی فراتر و بهتر از وضعیت موجود قرار بگیریم چراکه در حال حاضر تمام زیرساخت‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران برای فعالیت‌های علمی فراهم‌شده است. و استمرار موفقیت‌ها علمی شهرت دانشگاه را رقم خواهد زد.

صادق سلمانپور عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران دارای امکانات و ظرفیت بسیار بزرگی در امور تحقیقاتی و آزمایشگاهی هست که شاید کمترین دانشگاهی از آن بهره‌مند باشد.

رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران بر حضور ارزشمند پژوهشگران در دانشگاه تاکید کرد و گفت: استادان فرهیخته که سرآمد علم و پژوهش در دانشگاه هستند می‌توانند، با ارائه نظرات و پیشنهادها خود ما را در توسعه زیرساخت‌های پژوهشی یاری رسانند.

سلمانپور اظهار کرد: استادان محقق می‌توانند با برنامه‌ریزی و بهره‌مندی مناسب از ظرفیت مراکز تحقیقاتی و ایجاد ارتباط با عناصر مختلف باعث رشد، شکوفایی و نقش‌آفرینی دانشجویان شوند.

در پایان این جلسه از اساتید پژوهشگر برتر استان مازندران، قهرمان محمودی گروه پزشکی حسام‌الدین سالاریان، گروه فنی مهندسی وحید رضایی پور گروه کشاورزی و منابع طبیعی، صفیه طهماسبی گروه علوم انسانی و هنر و پژوهشگران برتر و واحدساری لیلا نجفیان، گروه کشاورزی و منابع طبیعی، قهرمان محمودی گروه پزشکی، میرسعیدحسینی گروه فنی مهندسی، مجید فتاحی گروه علوم انسانی در سال۱۴۰۰ با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.